1

AMP schakelt over naar nieuw ticketsysteem voor klantenvragen

Pers 2 september 2020

Sinds 25 augustus werkt AMP met een nieuw ticketsysteem om aanvragen van persverkopers beter te verwerken. Via een nieuw ticketsysteem wil de distributeur efficiënter en meer gestructureerd alle vragen kunnen beantwoorden.

Om vragen te stellen, schuift AMP twee manieren naar voor om het vlotst contact op te nemen: Distriweb en het Contact Center. Distriweb biedt naast de dagelijkse administratie ook de mogelijkheid om vragen te stellen (of om de FAQ’s te raadplegen).

Eén centraal mailadres

Het Contact Center van AMP is via mail te bereiken op contactnl@ampnet.be. Andere gekende e-mailadressen zijn sinds 25 augustus niet langer geldig. Berichten via de fax raadt AMP af omdat ze een langere verwerkingstijd kennen. Om via mail tot een vlotte verwerking te komen, vraagt AMP om in de onderwerpslijn van de mail uw klantnummer en een beknopte omschrijving te vermelden (bijvoorbeeld ‘uw klantnummer/ontbrekende Humo’s’). Verder wijst AMP erop dat een antwoord vanaf het bovenstaande mailadres bij de start wel eens in uw spambox kan belanden. Houd die dus zeker in de gaten.

Even AMP bellen?

Betekent dit dat u als dagbladhandelaar in geval van nood niet meer naar de telefoon kan grijpen om AMP om een oplossing te vragen? Toch wel, benadrukt Tom Vanhoutteghem, Sales & Marketing Manager Retail bij AMP. “We proberen effectief zo veel mogelijk de werking en communicatie via Distriweb (en mail) te laten verlopen, zodat de klanten het snelst en op een correcte manier kunnen geholpen worden. Uiteraard blijft wel de mogelijkheid voor dringende gevallen om telefonisch contact op te nemen, zeker en vast.”