December is traditioneel een maand waarin de producten van de Nationale Loterij het bijzonder goed doen. “Ook dit jaar zetten we alles op alles om er een knaller van een maand van te maken”, zegt Patricia Pen, B2B Communicatiemanager Nationale Loterij, tijdens een gesprek over de acties.
Content aangeboden door de Nationale Loterij
Ter gelegenheid van de 580ste verjaardag van de loterijspelen zet de Nationale Loterij de maand in met twee uitzonderlijke trekkingen op 3 december 2021. Deze zullen in Brugge plaatsvinden. “Wat de trekkingsspelen betreft kunnen onze verkoopunten rekenen op een aantal aantrekkelijke jackpots”, zegt Patricia Pen. “Dankzij de Extra Lotto trekking kan de gelukkige winnaar een jackpot van maar liefst € 3.000.000 in de wacht slepen. Daarnaast zal ook de EuroMillions trekking, die normaliter in Parijs in plaatsvindt, uitzonderlijk in Brugge plaatsvinden. Ook hier kan de gelukkige winnaar uitkijken naar een jackpot van liefst € 130.000.000.”
De Nationale Loterij ondersteunt deze twee trekkingen uiteraard uitgebreid in de media en in de winkels. “Via POS materiaal willen we niet alleen de regelmatige spelers maar ook de occasionele spelers aanzetten om zich zeker naar jouw verkooppunt te haasten om deel te nemen”, klinkt het.
Daarnaast is december ook dé maand bij uitstek voor de Kadoosjes en Krasbomen. Klanten zijn vaak nog op zoek naar een geschenk maar ook naar…. Inspiratie. “Een Kadoosje of Krasboom gevuld met krasbiljetten van de Nationale Loterij is hierop het antwoord bij uitstek. Het past binnen elk budget, is origineel en verrassend. En stel dat de ontvanger de grote prijs wint?” Ook de Kadoosjes en Krasbomen zullen uitbundig worden ondersteund door een uitgebreide mediacampagne die de aandacht van de consumenten zeker zal aanscherpen. “Aarzel dus jouw klanten te vragen of ze nog op zoek zijn naar een geschenk.”
Naast deze commerciële ondersteuning kan je ook rekenen op een flink aantal incentives.
Als sectororganisatie vinden wij het belangrijk om te luisteren naar de meningen van onze lezers. Daarom is het mogelijk om op de artikels op onze website te reageren. Persradar verzoekt haar lezers dit op een volwassen en beleefde manier te doen. Beledigingen, persoonlijke aanvallen, het spammen van de commentaren, illegale informatie (bv. inbreuken op het auteursrecht of andere wettelijke bepalingen) en commerciële informatie zijn niet toegestaan. Persradar en de redactie van Radar eigenen zich daarom het recht toe om dergelijke reacties te verwijderen wanneer zij dit nodig achten.
Verder gaan wij uit van de goede intenties van de Radar-lezer. Commentaren worden niet voor publicatie goedgekeurd. Radar wijst alle verantwoordelijkheid af voor wat in de commentaren verschijnt en hoeft qua visie, waarden en mening niet noodzakelijk akkoord te gaan met wat in deze commentaren verschijnt.