Het mediamerk Persradar stelt zich tot doel om persverkopers te informeren over het reilen en zeilen in de sectoren die dagbladhandel aanbelangen. Op die manier wil Persradar krantenwinkels met kennis ondersteunen bij de belangrijke uitdaging om de verkoop in een dagbladhandel rendabel te houden.
Om dat te doen, beschikt Persradar over verschillende eigen media:
De nieuwssite Persradar.be informeert over de actualiteit in de sector, maar biedt lezers eveneens de kans om via enquêtes en commentaren hun mening te delen.
De website heeft eveneens een archieffuncties en verzamelt alle informatie in handige dossiers, waardoor u zich snel in een specifiek onderwerp kan inlezen.
Via elektronische nieuwsbrieven ontvangen onze lezers het nieuws heet van de naald in de mailbox.
In ons digitaal magazine Radar diepen we verhalen of grote thema’s verder uit.
Onze jaargids, die we in printversie in de winkels verspreiden, helpt krantenwinkels om via cijfers, getuigenissen én een uitgebreide database de weg te vinden bij het diversifiëren van hun aanbod.